در این مطلب اطلاعاتی راجع به برخی از ویژگی های آتلیه عکاسی حرفه ای در اختیارتان قرار می دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

نکات مربوط به انتخاب آتلیه عکاسی حرفه ای

امروزه پیدا کردن آتلیه عکاسی برای گرفتن انواع عکس ها کار سختی نیست معمولا در هر خیابانی یک آتلیه عکاسی وجود دارد که خدمات ارائه میدهد اما سوال اینجاست که یک آتلیه عکاسی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوانیم به عنوان بهترین آتلیه عکاسی در تهران از آن یاد کنیم؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که یک آتلیه عکاسی باید توانایی پاسخگویی به تمامی نیازهای مراجعه کننده خود را داشته باشد. از جمله مهمترین خدمات و امکاناتی که باید یک آتلیه عکاسی داشته باشد شامل:

  • فرد عکاسی که در آتلیه کار می کند با خلاق و خوش ذوق باشد و در رابطه با ژست ها و اکسسوری ها تنوع داشته باشد.
  • تمامی خدمات عکاسی از جمله آتلیه عکاسی عروس، عکاسی بارداری و آتلیه عکاسی کودک را هم در آتلیه و هم در فضای باز انجام دهد.
  •  خدمات آتلیه عکاسی اسپرت و آتلیه عکاسی خانوادگی را با بهترین کیفیت ارائه دهد.

آتلیه عکاسی لنزو یکی از بهترین آتلیه های عکاسی در غرب تهران است که تمامی ویژگی های یک آتلیه عکاسی خوب را داراست.

نکات مربوط به انتخاب آتلیه عکاسی

مهم ترین ویژگی های آتلیه عکاسی خوب

در صورتی که به دنبال ثبت تصاویر نوزاد و کودک تان به صورت حرفه ای می باشید می توانید یک بار برای همیشه آتلیه عکاسی کودک را انتخاب نمایید.

فضای داخلی آتلیه

یکی موارد مهمی که یک آتلیه خوب به آن توجه میکند، داشتن یک فضای دلنشین با هارمونی مناسب و زیباست که از وسایل جدید در دکوراسیون آن استفاده شده باشد. در این زمان بزرگی و کوچکی آتلیه را ملاک خوب بودن قرار ندهید. زیرا نوع چینش و دکوراسیون داخلی آتلیه است که آن را تبدیل به یک آتلیه عکاسی حرفه ای میکند.

پرسنل با تجربه

یکی از مهم ترین ویژگی های یک آتلیه عکاسی خوب داشتن پرسنل با تجربه و متخصص است که در نتیجه کار شما بسیار تاثیر گذار است. نکته ای که در رابطه با پرسنل وجود دارد این است که برای آتلیه عروس بسیاری از افراد خواستار نیروی خانم هستند که در باغ یا آتلیه همراه آنان باشد و همینطور ویرایش و ادیت فیلم نیز توسط نیروی خانم انجام شود.

متعهد بودن

تعهد کاری یکی از مواردی است که آتلیه عکاسی خوب و حرفه ای بسیار به آن توجه میکند به عنوان مثال امانت داری و تحویل به موقع عکس ها نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

نورپردازی آتلیه

یک آتلیه عکاسی خوب دارای ابزار مناسب و حرفه ای برای نور پردازی است. در محیط هایی همچون آتلیه که نور طبیعی و کافی وجود ندارد یکی از عناصر مهم در زیبایی عکس ها نورپردازی آتلیه است. با استفاده از نورپردازی مناسب و بازی با سایه ها میتوان عکس ها و ژست های خلاقانه و زیبایی ثبت کرد.

عقد قرارداد

هنگامی که تمامی نکات را سنجیدید و یک آتلیه را برای انجام عکاسی خود انتخاب کردید، مدیریت آتلیه باید برگه ای را تحت عنوان قرارداد آماده کرده و دو طرف معامله آن را امضا کنند. بنابراین عقد قرارداد یکی از ویژگی های بارز آتلیه عکاسی حرفه ای و با کیفیت است.

دوربین خوب

بدیهی است که برای گرفتن عکس های خوب و با کیفیت باید از یک دوربین خوب استفاده کرد. بهترین آتلیه های عکاسی از دوربین های حرفه ای با فریم بالا استفاده میکنند. عکاسان حرفه ای معمولا از لنزهای متعددی برای کیفیت کارها استفاده می کنند.

تصاویر پس زمینه مناسب

یکی از عناصر اصلی عکس برداری در آتلیه تصاویر پس زمینه است. به موضوع عکس برداری شما باید تصاویر پس زمینه مناسبی استفاده شود تا عکس از زیبایی های بصری کافی برخوردار باشد.

موقعیت مکانی آتلیه

یک آتلیه عکاسی خوب باید در منطقه ای واقع باشد که کم ترافیک بوده، دسترسی به آن آسان باشد و از همه مهمتر اینکه جای پارک داشته باشد. آتلیه لنزو تمامی این موارد را در نظر گرفته و به عنوان یکی از بهترین آتلیه عکاسی در غرب تهران ( صادقیه ) آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

 ویرایش تصاویر

بهترین آتلیه عکاسی آتلیه ای است که از افراد حرفه ای جهت ویرایش و ادیت عکس ها استفاده کند.همچنین داشتن سیستم حرفه ای با بهترین امکانات موجب افرایش کیفیت کار و عکس های مشتری خواهد شد.

فعالیت در فضای مجازی

یکی از مهمترین و حرفه ای ترین ویژگی های آتلیه عکاسی خوب این است که در فضای مجازی فعالیت داشته و نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین نمایش دهد. همچنین داشتن وب سایت نیز یکی از اصلی ترین نکات یک آتلیه عکاسی خوب و حرفه ای است.

تعامل آنلاین با مشتریان

بسیاری از افراد وقت کافی برای بازدید از آتلیه و گرفتن وقت را ندارند شما میتوانید قسمتی از وب سایت خود را به معرفی خود و نمایش دادن محیط آتلیه اختصاص داده و این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین از شما وقت بگیرند.

در این مطلب اطلاعاتی راجع به باید و نباید های آتلیه عکاسی در اختیارتان قرار دادیم برای برقراری ارتباط با آتلیه عکاسی عروس می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

برای هماهنگی و دریافت قیمت آتلیه عکاسی در تمام زمینه ها میتوانید

با شماره تلفن 02144008465 و 44006477 تماس بگیرید.

رأی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *