در مورد فیلم برداری محصولات | خدماتی دیگر از استودیو لنزو بیشتر بدانید

فیلم برداری محصولات
توضیحات کلی

آیا شما هم برای معرفی محصولات در شبکه های مجازی و سایت خود از فیلم برداری استفاده می کنید؟ آیا می دانید فیلم برداری محصولات چگونه باید انجام شود و قیمت آن چقدر است؟ امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار و فروشندگان محصولات، فیلمبرداری ازمحصولاتشان است.

زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند پس از مشاهده فیلم عملکرد و کاربرد یک محصول آن را تهیه کنند. به همین دلیل در صورتی که فروشندگان ، فیلم مناسبی از محصولات خود منتشر نکنند، فروش خوبی نخواهند داشت.

بنابراین اگر شما نیز می خواهید از فروش محصولات خود بهترین سود را کسب کنید، با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم در ادامه نکات مهم درباره فیلمبرداری محصولات و قیمت آن را به اطلاع شما برسانیم.

اهمیت فیلم برداری محصولات برای تبلیغ

از آنجا  که امروزه خرید و فروش آنلاین رواج پیدا کرده است، فروشندگان باید از روش های تبلیغاتی مختلف استفاده کنند. زیرا در صورتی که یک فروشنده برای تبلیغ محصولات خود تلاش نکند، گوی سبقت و سود را رقبا می ربایند.

در این رابطه باید بدانید فیلمبرداری محصولات یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی است. زیرا مخاطبان سایت های فروش محصول و شبکه های مجازی، بیشتر از عکس محصول ، جلب فیلم محصول می شوند. به این دلیل که در فیلم کاملا جنس، عملکرد، سایز و دیگر ویژگی های محصول مشخص است.

بنابراین فروشندگان انواع محصولات باید علاوه بر دیگر روش های تبلیغاتی، بر فیلمبرداری از محصولات تسلط داشته باشند. حال اگر شما نیز فروشنده هستید و با فیلم برداری از محصول خود آشنایی ندارید، در ادامه همراه ما باشید.

در صورتی که راجع به عکاسی صنعتی اطلاعاتی ندارید می توانید با مراجعه به قسمت های مربوطه نکات مربوطه را دریافت نمایید.

فیلمبرداری محصولات برای تبلیغات چگونه انجام میشود؟

برای اینکه یک فیلم خوب از محصول خود تهیه و منتشر کنید، باید با نکات آن آشنا باشید. زیرا فیلمبرداری از یک محصول با فیلم برداری از منظره ، دریا ، جنگل و غیره کاملا متفاوت است. چنان که هدف از این فیلمبرداری جلب توجه مشتریان و حتی کسانی است که نیازی به آن محصول ندارند.

اما حال سوالی که پیش می آید، این است که در فیلم برداری محصولات به چه نکاتی باید توجه شود؟ این نکات عبارتند از:

فیلمبرداری از یک محصول با دقت نظر کافی!

اولین و مهم ترین نکته در زمینه فیلم برداری محصولات، این است که فیلمبردار دقت نظر بالایی داشته باشد. زیرا شما با این فیلم می خواهید محصول خود را به بهترین شکل به مخاطب بشناسانید. بنابراین فیلم بردار باید تمامی جوانب آن محصول را به صورت کلی و جزئی به مخاطب نشان دهد.

از جمله مواردی که در فیلمبرداری محصولات باید به آن توجه شود، عبارتند از:

  • عملکرد؛
  • کاربرد؛
  • طریقه کار با محصول؛
  • جنس؛
  • سایز؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

توجه داشته باشید که این دقت نظر در فیلم برداری و نمایش جوانب محصول برای هر کالا متفاوت است. به عنوان مثال برای فیلم برداری از محصولات برقی، حتما باید عملکرد آن را نشان دهید. در صورتی که برای فیلمبرداری از لباس ها، باید به جنس، سایزبندی، رنگ بندی و غیره اکتفا کنید.

انتخاب بهترین رنگ برای فیلمبرداری محصولات !

آیا می دانستید که رنگ فیلم یک محصول برای جلب مشتری تا چه اندازه حائز اهمیت است؟ برای انتخاب رنگ فیلم برداری دو راه پیش روی شما وجود دارد که سیاه و سفید یا رنگی باشد.

در این رابطه باید بدانید امروزه با توجه به سلیقه مخاطبان فیلمبرداری از محصولات به صورت رنگی است. زیرا در فروش آنلاین باید رنگ محصول هم به طور دقیق در فیلم مشخص باشد. البته می توانید سبک به خصوصی برای انتخاب رنگ فیلم محصولات خود داشته باشید.

چنان که اگر رنگ محصول شما زیاد قابل اهمیت نیست؛ فیلم برداری به صورت سیاه و سفید انجام شود. همچنین می توانید اگر محصول رنگ به خصوصی دارد، آن رنگ را در فیلمبرداری بولد کنید. در نهایت اگر در رنگ فیلم برداری از محصول خود تردید داشتید، می توانید از دوستان و خانواده نظرخواهی کنید.

زیرا آن ها از دید مشتری به محصول نگاه می کنند و به خوبی در این زمینه شما را یاری خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی:آتلیه عکاسی دیجیتالی چه مشخصاتی دارد؟

تضمین جلب مشتری 10 سال آینده با یک فیلم برداری خوب از محصول!

یکی دیگر از نکاتی که برای فیلم برداری محصولات باید به آن توجه داشته باشید، ماندگاری فیلم است. ماندگاری فیلم به این معناست که شاید شما تا سال ها با استفاده از این فیلم بخواهید محصول را بفروشید. به همین دلیل اگر از سبک فیلمبرداری محصولات مطابق با زمان خود استفاده کنید، فروش شما در آینده کاهش پیدا می کند.

زیرا مخاطبان متوجه کهنگی سبک فیلم برداری می شوند و خرید خود را از فروشگاه های دیگر انجام می دهند. در این رابطه پیشنهاد ما این است که سبک فیلم برداری مخصوص به محصول مورد نظر را داشته باشید.

به طوری که هر زمان مخاطبان آن سبک فیلم برداری را مشاهده کردند، محصول مورد نظر را به یاد آورند. به این شکل فیلم محصولات کهنه نمی شود و تا سالیان دراز برای جلب مشتری قابل استفاده است. ضمن اینکه افزودن این عنصر ویژه به فیلم برداری موجب جلب توجه مخاطبان می شود.

جلوگیری از ضرر با صرف هزینه و زمان برای فیلمبرداری از محصول!

آنچه در رابطه با فیلم برداری محصولات اهمیت دارد، این است که مجبور به فیلم برداری مجدد نشوید. زیرا در این شرایط نه تنها زمان را از دست می دهید بلکه مجبور به پرداخت هزینه مجدد می شوید. بنابراین با استفاده از روش های مختلف در فیلم برداری باید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

به عنوان مثال اگر خودتان توانایی فیلم برداری از محصول را ندارید، از فیلم بردار حرفه ای کمک بخواهید. همچنین برای تهیه و انتشار فیلم محصولات خود عجله نکنید و پس از تعیین اهداف خود فیلم را تهیه کنید. 

در واقع هر اندازه در زمان فیلم برداری از محصول زمان و هزینه صرف کنید، از ضرر جلوگیری می کنید. ضمن اینکه فیلم تهیه شده نیز بهتر خواهد شد و نتیجه دلخواه را با آن دریافت می کنید.

چگونگی فیلمبرداری محصولات با موبایل

شاید بسیاری از شما می خواهید برای فیلم برداری محصولات از موبایل استفاده کنید یا دسترسی به دوربین ندارید. در این شرایط علاوه بر نکات ذکر شده، باید راهکارهایی از جمله موارد زیر توجه داشته باشید:

  • فیلم برداری با موبایل به صورت عمودی، استفاده از اسلوموشن و زوج دیجیتال ممنوع است؛
  • برای یک فیلمبرداری خوب از محصول با گوشی موبایل از لنز کلیپسی و سه پایه استفاده کنید؛
  • در زمان فیلم برداری از محصول با موبایل به نورپردازی و فوکوس مناسب توجه کنید؛
  • ضبط صدا یکی دیگر از مسائل مهم برای فیلمبرداری از محصول با استفاده از موبایل است.

قیمت فیلم برداری از محصولات چقدر است؟

امروزه با توجه به اهمیت فیلمبرداری محصولات، افراد زیادی به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند. به طوری که اگر فروشندگان توانایی این فیلم برداری را نداشته باشند، می توانند از این افراد کمک بخواهند.

اما مسئله ای که مانع از درخواست کمک فروشندگان از فیلم برداران حرفه ای می شود، قیمت است. در این رابطه باید بدانید عوامل بسیار و گوناگونی بر قیمت فیلم برداری از محصولات تاثیر دارد. مدت زمان فیلمبرداری ، نوع دوربین، نوع لنز، نوع محصول، سبک فیلم برداری و غیره از جمله این عوامل هستند.

بنابراین می توان گفت قیمت های مختلفی برای فیلم برداری از محصول وجود دارد و نباید بابت آن نگران باشید. بهتر است اهداف خود را از فیلم برداری مشخص کنید و سپس از فیلم برداران حرفه ای قیمت را بخواهید.

همچنین برای کاهش قیمت فیلم برداری از محصولات می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید. به این شکل علاوه بر اینکه امکان مقایسه کار فراهم می شود، می توانید قیمت ها را نیز مقایسه کنید. سپس ارزان ترین و بهترین فیلم برداری از محصولات را تجربه خواهید کرد.

در نتیجه

در این متن آنچه که باید در رابطه با فیلم برداری محصولات بدانید، برای شما شرح داده شد. به طوری که با نکاتی در این زمینه از جمله دقت نظر، رنگ فیلم، جلب مشتری و غیره آشنا شدید. علاوه بر این نکات فیلمبرداری از محصولات با موبایل و عوامل موثر بر قیمت فیلم برداری نیز گفته شد.

در نهایت باید بدانید ما در استودیو عکاسی لنزو به شما کمک می کنیم که بهترین فیلم برداری از محصولات انجام شود. چنان که با مشاهده نمونه کارها، امکان انتخاب سبک فیلم برداری برای شما فراهم است. بنابراین اگر به دنبال جلب مشتری و افزایش فروش محصولات خود هستید، این فرصت را از دست ندهید.

رأی بدهید