در مورد عکاسی در منزل | خدمتی نوین از استودیو لنزو بیشتر بدانید

عکاسی در منزل
توضیحات کلی

افراد بسیاری هستند که می خواهند لحظات زیبای زندگیشان را در منزل عکاسی کنند. این موضوع بیشتر برای کودکان شیرین رخ می دهد که والدین دوست دارند از آن ها در منزل عکاسی کنند. از طرفی کودکان در خانه آرامش بیشتری دارند.  برای اینکه بتوانید خاطرات زیبای خودتان را در منزل ثبت کنید لنزو می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد. تیم لنزو با ارائه خدمات عکاسی در محل کار یا منزل آماده است تا لحظات خاطره انگیز را برای شما ثبت کند. 

عکاسی خانوادگی در منزل، همان طور که همگان بر این باورند که خانواده سرمایه ای ارزشمند برای هر انسان است. پس داشتن لحظاتی خاطره انگیز با، با ارزشمندترین افراد زندگیتان می تواند بعد ها با مرور خاطرات به شما آرامش ببخشد.  عکاسی خانوادگی با استفاده از تجهیزات عکاسی در محل انجام می شود. ایجاد فضایی صمیمی و راحت در منزل بسیار ساده تر از آتلیه است. با استفاده کردن از این خدمات می توانید به راحتی عکس های خود را ثبت و به خاطره ای شیرین تبدیل کنید. برای ثبت این عکس ها به کمی خلاقیت نیاز است و می توان آن ها را به کمک عکاس به بهترین شکل اجرا کرد.

ایده های عکاسی در منزل

در حال حاضر به خاطر بیماری کرونا افراد چندان تمایل ندارند به بیرون بروند اما جدای از این بیماری  عکاسی کردن در خانه  ممکن است برای شما لذت بیشتری نسبت به عکاسی در استودیو را داشته باشد.  در واقع این یک فرصت ایده‌آل است که بتوانید در خانه عکس های زیبا را ثبت کنید در اینجا ما می خواهیم برخی از ایده هایی که با آن ها می توانید در خانه عکس های فوق العاده ثبت کنید را معرفی کنیم. 

استفاده کردن از قهوه

 جزء ضروری زندگی بسیاری از افراد قهوه است.  همه دوست دارند که عکسی همراه با فنجان قهوه داشته باشند.  قهوه و فنجان قهوه می تواند یک عکس جذاب را برای ما به ثبت برساند.  کافی است چند نمونه از عکس هایی که با قهوه گرفته می شود را نگاه کنید و از آن ها الهام بگیرید.  اگر ایده ای به ذهنتان رسید می توانید از خدمات عکاسی در خانه لنزو استفاده کنید تا ایده های بی نظیر برای عکاسی با قهوه را اجرا کنید.

قطره جوهر داخل لیوان آب

حتماً شما هم در شبکه های اجتماعی عکس های لحظه  حل شدن قطره جوهر در آب را دیده اید. ایده بسیار نابی که می تواند عکس های زیبایی را هم برای ما ثبت کند.  قطره جوهر به آرامی وارد یک لیوان آب می‌شود و شروع به حل شدن می کند. این اثر جادویی و فریبنده قطعاً یک ایده خلاقانه برای عکاسی در منزل است.

تاری ناشی از موشن بلور

پیدا کردن ایده برای عکاسی در منزل سخت تر از عکاسی در  بیرون است.  سعی کنید زمانی که در منزل هستید موضوعات جدیدی را تجربه کنید یکی از این ایده ها موشن بلور است کافی است کمی سرعت شاتر را کم کنید و شروع به عکس گرفتن کنید.

مطالب پیشنهادی : لیست قیمت آتلیه عکاسی عروس در سال 1400

ایستادن جلوی پنجره

اگر شما جز آن دسته از افراد خوش شانس هستید که پنجره ای در خانه تان وجود دارد که پس زمینه آن یک منظره زیبا است، می توانید از آن برای عکاسی استفاده کنید.
اگر هم منظره خوبی ندارد می توانید از آسمان کمک بگیرید. طلوع و غروب خورشید هم یکی دیگر از راه هایی است که می توانید در کنار پنجره از آن استفاده کنید. می توانید در کنار پنجره ایستاده و به طلوع و غروب خورشید نگاه کنید و عکس های زیبایی را ثبت کنید.

نوردهی دوگانه یا دابل اکسپوژر 

یکی از خلاقانه ترین ایده ها و البته پرکاربردترین ایده، اگر در شبکه های اجتماعی برخی از سوژه های عکاسی را نگاه کرده باشید از این تکنیک در عکس هایشان استفاده کردند.  این تکنیک با ترکیب کردن رنگ های دو عکس عکس، یک عکس واحد را خلق می کند.  برای گرفتن این عکس ابتدا باید سوژه اول را در مقابل یک پس زمینه سفید قرار دهید سپس از آن عکس بگیرید.  بعد از آن با استفاده کردن از برنامه فتوشاپ این تکنیک را روی عکس پیاده می کنیم.  لازم به ذکر است که بیشتر این کنیک در عکس های پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.

سلف پرتره 

سلفی گرفتن یکی دیگر از کارهای ساده ای است که می توانید از طریق آن عکس های فوق العاده را ثبت کنید. می توانید با استفاده کردن از سه پایه و قرار دادن دوربین روی آن از قابلیت تایمر استفاده کنید و زمانی که احساس کردید یک موقعیت مناسب دارید ریموت را بزنید تا عکس ثبت شود.  برای ثبت عکس های حرفه ای نیاز است که تجهیزاتی داشته باشید تا بتوانید  عکس های فوق العاده ای بگیرید. اما اگر می‌خواهید برای گرفتن چند عکس هزینه زیادی نکنید می توانید از خدمات عکاسی در محل کار  یا منزل  لنزو استفاده کنید.  تیم ما با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب عکاسی لحظاتی به یاد ماندنی را در خانه شما به ثبت می رساند.

رنگین کمان منشوری

شاید برایتان جالب باشد که یک منشور چقدر می تواند به شما در ثبت یک عکس زیبا کمک کند.  تنها کاری که نیاز است، قرار دادن دوربین روی سه پایه و سپس بازی کردن با منشور و نور ورودی است.  این روش برای گرفتن عکس های پرتره بسیار مناسب است و می تواند عکس های خارق العاده ای را ثبت کند. 

عکس های پرتره با استفاده از نور طبیعی در منزل

 گرفتن یک عکس شگفت انگیز پرتره در خانه کار چندان سختی نیست کافی است تجهیزات مورد نیاز را داشته باشید و بعد یک منبع نور طبیعی داشته باشید.  اگر در خانه خود پنجره های بزرگی دارید که نور خورشید به صورت غیر مستقیم از آن ها وارد می‌شود، می توانید از آن به عنوان یک سافت‌باکس بزرگ استفاده کنید. کافی است با کمی تمرین کردن و تست کردن زوایای مختلف بهترین زاویه را انتخاب کنید و عکس خود را ثبت کنید. 

عکاسی کودک در منزل

در حال حاضر  شبکه های اجتماعی باعث شدند که افراد تمایل بیشتری به عکاسی داشته باشند.  خصوصاً زمانی که عکس یک نوزاد زیبا را در این شبکه ها می بینید که بدون شک شما هم دوست دارید از کودک خودتان در منزل چنین عکس های زیبایی را ثبت کنید.  برخی با استفاده کردن از گوشی موبایل خود می خواهند چنین عکس هایی را به ثبت برسانند برخی هم آتلیه را انتخاب می کنند.  اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با گرفتن عکس کودک در منزل می توانید لحظات طبیعی تر و بهتری را خلق کنید.  قطعاً اگر از عکاس های حرفه ای برای این کار بهره ببرید، دلبند شما هم می تواند عکس هایی مانند کودکانی که در شبکه‌های اجتماعی می بینید داشته باشد.  اگر تصمیم دارید از کودک خود عکاسی کنید و لنزو می‌تواند با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای که دارد زیباترین عکس ها را از فرزند زیبای شما را به ثبت برساند. 

قیمت عکاسی صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

رزرو آنلاین عکاس برای عکاسی در منزل

برای رزرو آنلاین عکاس می توانید با ثبت نام در سایت و ثبت درخواست خود بهترین عکاس های مجموعه ما را رزرو کرده تا در زمانی مناسب برای تصویر برداری در منزل شما حاضر شوند و خاطراتی زیبا را برای شما رقم بزنند. همان طور که به معرفی برخی از ایده هایی که می توان از آن ها برای عکاسی در خانه استفاده کرد پرداختیم، تمامی این ایده ها می تواند توسط تیم ما انجام شود. 

عکاسی در محل شما

عکاسی در محل از کودکان یکی از خدمات تیم لنزو است.

احتمالا می خواهید از ابتدا تمام حرکات و شیرینی های کودکتان را ثبت کنید تا در آینده  به او نشان دهید. مطمئنا جذاب ترین چیز برای کودک شما در آینده دیدن عکس های کودکی او است. اما برای اینکه بتوانید تصاویری زیبا و با کیفیت را خلق کنید نیاز به دوربینی دارید که عکس هایی با کیفیت بالا را ثبت کند یا خودتان یک عکاس باشید. 

به همین خاطر شما نیاز به تیمی دارید که نور پردازی، کادر بندی و ایده هایی برای ژست های کودک داشته باشد را دارید. برای عکاسی از کودک می توانید در استودیو هم این کار را انجام دهید. اما تفاوتی که عکس های استودیویی با عکس هایی که در منزل گرفته می شود، بسیار زیاد است. ثبت تصاویر در منزل خاطره های بسیار جالبی را برای شما رقم می زند. 

معمولا کودکان در منزل خود راحت تر و شادتر هستند. پس ثبت تصاویری از آن ها زمانی که شاد و سرحال هستند بسیار لذت بخش است. 

قیمت عکاسی در منزل و محل کار

در اکثر عکاسی ها تعرفه های عکاسی به صورت ساعتی است ، یعنی محدودیتی در تعداد عکس های گرفته شده توسط عکاس وجود ندارد و تنها ساعت هایی که عکاسی شده محاسبه می شود.

در این حالت برای شخص هزینه بسیار به صرفه تر است و می تواند فایل های اصلی را هم داشته باشد. یکی از مراجع برای اطلاع از قیمت عکاسی در منزل انجمن عکاسان کشور است. کافی است قیمت های این انجمن را با تعرفه های لنزو مقایسه کنید تا متوجه اختلاف شدید قیمت ها شوید. تمامی هزینه ها در سایت لنزو به طور منصفانه ای تنظیم شده و مناسب ترین قیمت را در بین همکاران را در اختیار دارد.

در این مطلب اطلاعاتی راجع به عکاسی در منزل اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم بهترین آتلیه عکاسی در تهران را برای انجام کارهای تان منتخب برگزینید.

ممنون از رأی دهی شما کاربر عزیز