چاپ عکی روی تخته شاسی امروزه بسیار امری لازم و ضروری برای جایگزین مناسبی برای قاب عکس می باشد به همین خاطر پیشنهاد داده می شود ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید تا بهترین اندازه چاپ عکس روی تخته شاسی را بدست آورده باشید.

قیمت چاپ عکس روی تخته شاسی چگونه محاسه می شود؟

یکی از راه های ماندگار کردن عکس های چاپ شده چسباندن آن روی تخته شاسی است. آتلیه های عکاسی، سازمان ها، اماکن فرهنگی و تبلیغاتی برای به نمایش گذاشتن تصاویر خود از انواع تخته شاسی در سایز های مختلف استفاده میکنند. تخته شاسی ها از جنس mdf ساخته می شوند و عکس ها در طرفی که چسب دو طرفه دارد می چسبانند.

استفاده از تخته شاسی باعث زیبایی بصری تصاویر شده و جلوه تصاویر را بیشتر میکند. به همین دلیل در بسیاری از نمایشگاه هایی که برگزار میشود تصاویر را روی تخته شاسی چاپ میکنند. تخته شاسی نسبت به قاب عکس ها ظاهر مدرن تری دارند. به دلیل عدم وجود قاب دور تصویر، تمام توجه را به خود جلب میکنند. چاپ عکس روی تختته شاسی دارای تنوع زیادی است به طوریکه هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

اندازه و ابعاد چاپ عکس روی تخته شاسی

هر عکسی با هر ابعادی را میتوانید بر روی تخته شاسی چاپ کنید. یکی از خدمات ما در آتلیه لنزو چاپ عکس بر روی تخته شاسی در تمام ابعاد دلخواه شماست. ما برای چاپ عکس ها از بهترین جنس های تخته شاسی استفاده می کنیم.

معمولا تخته شاسی ها در ابعادهای استاندارد همچون 10*15 / 40*60 / 18*13 / 50*70/ 21*16 / 100*70 / 25*20 / A3 / 40*30 /A4 برش داده می شوند. برای اطلاع از قیمت هر یک از سایزهای تخته شاسی میتوانید با آتلیه لنزو تماس حاصل نمایید.

قیمت تخته شاسی خانم در اتلیه لنزو

قیمت تخته شاسی خانم در اتلیه لنزو

طریقه چسباندن عکس روی شاسی

یکی از سوالات پرتکراری که از ما پرسیده می شود نحوه چسپاندن عکس بر روی تخته شاسی است. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم شاسی از جنس ام دی اف است و  به راحتی میتوانید با وجود چسب دو طرفه در پشت آن عکس های خودر ا روی شاسی بچسبانید. باید این نکته را به یاد داشته باشید که عکس چسبیده شده به شاسی به هیچ عنوان قابل جداسازی نیست.

چسباندن عکس روی تخته شاسی کار بسیار ساده ای است که در عین حال نیاز به دقت و تجربه دارد. به طور مثال اگر یک گوشه عکس را کج بچسبانید به هیچ عنوان نمیتوانید عکس را جدا کرده و دوباره این عمل را تکرار کنید. در این حالت هم عکس و هم شاسی شما دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

ما به شما پیشنهاد میکنیم که این کار را به افراد متخصص بسپارید تا عکس و شاسی خود را خراب نکنید. زیرا جدا کردن عکس از شاسی باعث پاره شدن عکس شما شده همچنین شاسی دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

همواره مشاهده شده است تصاویری که در اختیار کاربران قرار داده می شود به صورت بی کیفیت می باشد به همین خاطر پیشنهاد داده می شود به مطلب آتلیه عکاسی دیجیتالی مراجعه نمایید.

چسباندن عکس های کوچک و بزرگ روی تخته شاسی

پیشنهاد ما این است که اگر میخواهید این کار را انجام دهید ابتدا مطمئن شوید که توانایی انجام چنین کاری را دارید یا خیر! چرا که چسباندن عکس های کوچک بر روی شاسی به مراتب راحت تر از عکس هایی با ابعاد بزرگتر و به دقت و مهارت نیاز دارد.

چاپ عکس  روی تخته شاسی در آتلیه لنزو

نحوه چاپ عکس روی شاسی در آتلیه لنزو به صورت لمینت و در دو حالت مات یا براق انجام می شود. تخته شاسی ها معمولا برای فضاهای بسته بسیار مرسوم شده و گزینه ای بسیار مناسب برای چاپ عکس های تبلیغاتی و نمایشگاهی است. از ویژگی های مهم آن میتوان به قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و سبک بودن اشاره کرد که موجب محبوبیت آن در زمینه چاپ عکس شده است.

در صورتی که به دنبال بهترین آتلیه برای ثبت عکس های دوران بارداری تان می گردید می توانید به قسمت آتلیه عکاسی بارداری مراجعه نمایید.

برای چاپ عکس های خانوادگی بر روی تخته شاسی و استعلام قیمت چاپ بر روی شاسی تنها کافی است با شماره های 44008465 و 44006477 تماس بگیرید.

رأی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *