برای برگزاری عروسی مقدمات و کارهای زیادی است که از ماه های قبل باید برای آنها برنامه ریزی کرد. یکی از مهم ترین کارها برای برپایی جشن عروسی و ثبت لحظات خاطره انگیز هماهنگی با یک عکاس حرفه ای و رعایت نکات مهم عکاسی عروس و داماد می باشد.

در نزدیکی مراسم عروسی به چه نکاتی دقت کنیم؟

از آنجایی که تنها یک شب فرصت دارید، تا بهترین عکس های عروسی خود را بگیرید و پیدا کردن یک آتلیه و عکاس عروسی چندان کار راحتی هم نیست، ما تصمیم گرفتیم هر آنچه که شما باید درمورد روز عکاسی عروسی خودتان بدانید را در اینجا با شما به اشتراک بگذاریم.

به تازگی مد شده است که در انتهای مراسم عروسی تصویر زن و شوهر را بر روی تخته شاسی چاپ می نمایند به همین خاطر به شما نیز پیشنهاد داده می شود از نحوه ی چاپ عکس روی تخته شاسی دیدن نمایید.

آشنایی با نکات مهم عکاسی عروس و داماد

نمونه کار ببینید

این حق طبیعی هر عروس و دامادی است که برای انتخاب یک عکاس یا یک آتلیه در ابتدا از آنها چندین نمونه کار موفق بخواهد. شما با دیدن نمونه عکس مشتری های قبلی از داشتن تجربه و حرفه ای بودن مجموعه مودر نظر آسوده خاطر خواهید شد.

همچنین نمونه کارهای هر عکاس نشان دهنده نوع سبک و استایل انتخابی آن را از یک عکاسی عروس و داماد را به شما نشان می دهد.

از جزئیتات و خواسته های خود صحبت کنید

برای اطلاع از جزئیات لوکیشن عکاسی، مدت عکاسی و… با عکاس خود راحت باشید و این سوال ها را به طور دقیق بپرسید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای آنکه یک روز عکاسی خاطره انگیز داشته باشید، درمورد توقعات و انتظارات خود به طور واضح با عکاس خود صحبت کنید.

قرارداد داشته باشید

در بعضی از مواقع، علی رغم تمام برنامه ریزی های انجام شده برای عکاسی عروسی، ممکن است مشکلات و مسائلی از جانب هر دو طرف یعنی عکاس و زوجین پیش آید که موجب نارضایتی باشد.

بنابراین وجود یک قرارداد که تمام جزئیات عکاسی عروس و داماد ( هزینه ها، تاریخ تحویل آلبوم، تاریخ پرداخت و… ) را داشته باشد، تنظیم کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.برای این که تمام نکات قرارداد را به خوبی بدانید پیشنهاد می شود به قسمت قرار داد استودیو عکاسی مراجعه نمایید.

با خود یک فرد همراه داشته باشید

اگر برای داشتن ساقدوش در روز عروسیتان برنامه ای ندارید، بهتر است از یک دوست صمیمی و یا خواهر خود بخواهید در هنگام عکاسی عروس و داماد در کنارتان باشد. با وجود یک همراه صمیمی شما می توانید از او نظرخواهی کنید و برای مدل عکاسی و ژست ها و برخی جزئیات دیگر روی کمک او حساب کنید.

در هنگام عروسی به چه نکاتی دقت کنیم؟

ایده بگیرید و تمرین کنید

اگر شما هم احساس می کنید خوش عکس نیستید و از این دست حرفا، کاملا در اشتباهید!! چرا که با کمی وقت گذاشتن و دیدن مدل های عکاسی، شما هم می توانید بهترین ژست های عکاسی را بگیرید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است، که هر کسی فیگور مخصوص به خودش را دارد و اگر زاویه طلایی خود را پیدا کنید، بهترین عکاس های عروس و داماد را خواهید داشت.

لباس و کفش مناسب انتخاب کنید

مدل لباسی که برای روز عروسی تان انتخاب می کنید می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عکس های شما بگذارد. اگر یک لباس عروس نامتناسب با اندام خود بپوشید، قطعا نتیجه چنین ناهماهنگی در عکستان هم مشخص خواهد شد.

برای جلوگیری از این اتفاق، راحت بودن شما با لباس عروس تان را در اولویت قرار دهید، چرا که هر چه شما با لباس تان خوشحال باشید عکس های بهتری خواهید گرفت.

رنگ ها را باهم ست کنید

برای بهتر و جذاب تر شدن عکس عروس و دامادها پیشنهاد می شود یک هماهنگی رنگی بین لباس و اکسسوری های عروس با رنگ لباس داماد داشته باشد.

برای این کار می توانید رنگ های دسته گل خود را با رنگ کروات داماد ست کنید. همچنین لوکیشن عکاسی عروس و داماد ( فضای باز و سبز رنگ، فضای داخلی عمارت، ساحل آبی دریا ) می تواند با رنگ و مدل لباس عروس و داماد ست باشد.

عکس برداری از عروس و داماد

لذت ببرید و خوش باشید

شاید مهم ترین سخنی که در انتهای مطلب در مورد عکاسی عروس و داماد باید به شما همراهان عزیز پیشنهاد شود، این است که سعی کنید، در لحظات عکاسی تان لذت ببرید و نگران نباشید.

حتما خود خود واقعی تان باشید و همسرتان را اجبار نکنید تا شبیه مدل های خارجی عکس بیندازید. این را بدانید که به نمایش درآوردن حس واقعی دو فرد تنها از یک عکاس حرفه ای عروس و داماد بر می آید.

در آخر از همراهی شما عزیزان همیشگی کمال تشکر را داریم، ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

در این مطلب نکات مهمی برای تان توضیح دادیم امیدواریم این مطلب برای تان آموزنده و مفید واقع شده باشد ، از سوی آتلیه عکاسی لنزو این پیشنهاد به شما داده شده است که با مراجعه کردن به قسمت های مختلف از وب سایت از تخفیف های ما بهره مند شوید ، در آتلیه عکاسی عروس این امکان برای تان به وجود آمده است که می توانید از بهترین امکانات استفاده نمایید.

رأی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *