روز ازدواج یکی از مهم‌ترین روزهای هر شخصی به شمار می‌رود و هر کسی دوست دارد که این روز به یاد ماندنی را با استفاده از دوربین، به ثبت برساند. حالا بعضی از زوجین نیز می‌خواهند تا این مراحل به ثبت رساندن عکس را علاوه بر آتلیه عکاسی عروس در لوکیشن‌های خاصی انجام دهند که باغ عمارت یکی از همین موارد است.

در ادامه سعی می‌کنیم تا 12 تا از بهترین آتلیه عروسی در باغ را به شما معرفی کنیم.

1. باغ عمارت دل آرا

باغ عمارت دل آرا

اگر شما بخواهید در یک باغ در تهران عکاسی کنید، شاید اولین گزینه‌ای که توسط اتلیه عروسی در باغ معرفی می‌شود مربوط به همین باغ عمارت دل آرا باشد. این باغ بیش از 15 سال است که میزبان عروس و دامادها برای عکاسی است که توانسته یک محیطی زیبا و دلنشین را هم به زوج ها ارائه دهد.

فضای بیرونی این عمارت بسیار لوکس و لاکچری طراحی شده؛ به طوری که می‌تواند حس عکاسی در اروپا را به شما القا کند.

2. باغ عمارت ویکتوریا

باغ عروسی عمارت ویکتوریا را می‌توان به عنوان شماره دوم لیست بهترین باغ عمارت در تهران معرفی کرد. همانطور که از اسم این باغ نیز مشخص است، شما می‌توانید در این باغ به یک فضای دلنشین و لوکس برسید که حس می‌کنید عکاسی عروسی خودتان را در اروپا در حال عکسبرداری هستید.

البته لوکشین‌های این باغ به حدی زیادی است که شما اگر قصد فیلمبرداری فیلم‌های فرمالیته را هم داشته باشید، می‌توانید از این باغ استفاده کنید.

3. باغ ورسای

باغ ورسای

سومین باغی که می‌توانیم در لیست برترین پیشنهادات اتلیه عروسی در باغ قرار دهیم، مربوط به باغ ورسای است که قدم در این باغ، حس قدم زدن در خیابان‌های ایتالیا و فرانسه را به شما می‌دهد.

در این عمارت، ساختمان‌های معروفی از ایتالیا و فرانسه طراحی شده و سازه نیز تمام تلاشش را کرده تا بتواند بهترین کیفیت را به زوجین ارائه دهد. علاوه بر ساختمان‌های معروف، مکان‌های تاریخی در این باغ ورسای بازسازی شده که می‌توانید عکس‌های خودتان را در آن بخش‌ها نیز بگیرید.

4. عمارت احتشامیه

گرفتن عکس در عمارت احتشامیه می‌تواند بهترین عکاسی عروس در باغ را برای شما رقم بزند. در این باغ شما می‌توانید به یک لوکیشن عالی و فوق العاده برسید که تمام تمرکز خودش را بر روی کیفیت گذاشته. از طرفی دیگر، قیمت بصرفه‌تری را هم نسبت به سه نمونه بالا اعلام کرده.

5. پرنسا پارک

پرنسا پارک را می‌توان به عنوان نوین ترین و متفاوت‌ترین باغ در بین لیست پیشنهادات آتلیه عروسی در باغ معرفی کرد که علاوه بر فیلم‎های عروسی، می‎تواند فیلمبرداری فیلم‎های فرمالیته خودتان را هم در این باغ‌ها انجام دهید.

البته این را هم بدانید که لوکیشن‌های طبیعی زیادی به مانند رودخانه، جنگل، برکه و حتی کویر نیز در این باغ وجود دارد.

6. باغ عمارت مانلی

مانلی یکی از معروف‎ترین باغ‌ها به شمار می‌رود که به راهروهای معروفش، شناخته می‌شود. در باغ عمارت مانلی، 5 راهرو وجود دارد که آنها را با اسم کوچه باغ نیز می‌شناسند. هر کدام از این کوچه باغ‌ها نیز دارای منظره‌های فوق العاده و متفاوتی هستند.

7. باغ عمارت اردیبهشت

باغ عمارت اردیبهشت

باغ عمارت اردیبهشت نیز جزو بهترین باغ‌هایی است که در استان تهران وجود دارد که زوجین می‌تواند برای فیلمبرداری و تصویربرداری مراسمات عروسی خودشان، به این باغ مراجعه کنند.

در این باغ، فضاهای اسپرت، کلاسیک، سنتی و اعیانی وجود دارد که عروس داماد بر اساس سلیقه خودشان، می‌توانند بهترین سبک را برای فیلمبرداری و عکسبرداری انتخاب کنند.

8. باغ عمارت ملک دربند

عمارت دربند یک فضایی به مانند فضای دوران قاجار دارد که درواقع سبک قدیمی و اعیانی را ترکیب کرده و یک لوکیشن فوق العاده را برای عکاسی، به وجود آورده است. لوکیشن‌های باغ عمارت دربند به حدی زیباست که شاید عکسبرداری در این عمارت، بهترین عکس شما باشد.

9. باغ عمارت عکاسباشی

باغ عمارت عکاسباشی نیز یکی از بهترین باغ عروسی به شمار می‌رود که علاوه بر لوکیشن عروسی، می‌تواند یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی مدلینگ نیز باشد. این باغ در انتهای اشرفی سیمون و بعد از میدان دانشگاه واقع شده که اگر شما قصد عکاسی در این لوکیشن را داشتید، می‌توانید به این باغ مراجعه کنید.

لوکیشن‌های مختلفی با سبک اسپرت و کلاسیک در این باغ وجود دارد که به سلیقه خودتان، می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

10. باغ عمارت شاهی

همانطور که از اسم این عمارت نیز مشخص است، می‌تواند بهترین عکاسی عروس در باغ را با تم شاهانه به شما ارائه دهد. این باغ در ورودی شهریار راه اندازی شده، یک فضای بسیار بزرگ با تم شاهانه دارد که زوجین می‎توانند برای فیلمبرداری و عکسبرداری، به آن مراجعه کنند.

11. باغ عمارت نارون

باغ عمارت نارون در لواسان قرار دارد که به صورتی کاملا شیک و زیبا طراحی شده. این عمارت به صورت 4 طبقه مجزا طراحی شده که در هر طبقه نیز طراحی و چیدمان های مخصوص به خودش وجود دارد.

12. باغ عکاسی گل موکه

باغ عکاسی گل موکه نیز یکی از پیشنهادات لیست اتلیه عروسی در باغ به شمار می‌رود که در شهریار واقع شده. این عمارت، بزرگ، زیبا و استخر دار است که در کنار موارد گفته شده، یک گلخانه‌ای بزرگ و باغی سرسبز را نیز طراحی کرده است.

 

قیمت عکاسی در باغ عمارت چند است؟

قیمت‌ها در هر کدام از این باغ‌ها متفاوت است که البته می‌تواند به دلایل مختلفی نیز باشد. از طرفی دیگر، خدماتی که شما نیاز دارید هم می‌تواند به صورت مستقیم بر روی قیمت عکاسی در باغ عمارت، تاثیر بگذارد.

برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت عکاسی در باغ عمارت را دارید، به صورت مستقیم با مدیریت هر باغ عمارت تماس بگیرید.

 

 

رأی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *