عکس ها مانند ماشین زمان هستند، آنها قادرند بدون اینکه از جای خود تکان بخورید، شما را با خود به سفر زمان برده و خاطرات خوش و شیرینی را به یاد شما بیاورند. یکی از اتفاقاتی که در طول زندگی انسان به تعداد انگشتان دست ممکن است اتفاق بیفتد، فارغ التحصیل شدن از مقاطع مختلف آموزشی است.

از کودکان گرفته تا بزرگسالانی که تحصیلات عالیه خود را طی می کنند همواره این نوع عکس می تواند خاطرات به یادماندنی و جذاب دوران آموزش و تحصیل را در ذهن همه تثبیت کند.

امروزه با به بازار آمدن دوربین هایی بسیار حرفه ای، گرفتن عکس هایی که کیفیت بالایی دارند اصلا دور از انتظار نیست و می توان با کمک این ابزار دنیای مدرن، به خوبی هر اتفاقی که برایتان می افتد را ثبت و ضبط کنید. البته یک نکته مهم را در این بین نباید فراموش کنید و آن هم حاضر بودن یک عکاس حرفه ای و حاذق است. دوربین های حرفه ای برای آنکه بتوانند هنر خود را تمام و کمال به شما نشان دهند نیاز دارند تا توسط یک عکاس حرفه ای و متبحر به دست گرفته شده تا دکمه شاتر عکس را فشار دهند.

پس اگر شما نیز تمایل دارید عکس هایی به یادماندنی از روز فارغ التحصیلی خود در اختیار داشته باشید بهتر است به آتلیه هایی مراجعه کنید که می توانند با هنر و تخصصی که در طی سالیان دراز آن را کسب کرده اند، به شما کمک کنند تا از یکی از بهترین لحظات زندگی تان عکس هایی منحصر به فرد و ویژه داشته باشید.

به اکثریت مشاهده شده است فرد دانشجو برای به ثبت رساندن جشن فارغ التحصیلی شان در باغ ها و مکان های تاریخی از پکیج های آتلیه عکاسی صنعتی برای خود و دوستان شان بهره مند می باشند.

اهمیت عکاسی فارغ التحصیلی

عکس فارغ التحصیلی، به علت اینکه در آینده موجب مرور خاطرات شیرین این دوره می‌گردد، دارای اهمیت زیادی است.

بنابراین افراد بسیاری تمایل دارند که در مراسم فارغ التحصیلی خود که معمولا بعد از دریافت نشان آن اجرا می‌گردد، به عکاسی حرفه‌ای در این زمینه بپردازند. از جمله مواردی که اهمیت این جشن و به خصوص عکاسی در آن را دو چندان می‌کند، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

-تنها راه ثبت خاطرات این دوره عکاسی از آن است و به خصوص اگر این مراسم با جشن خانوادگی همراه گردد، بدون ثبت تصاویر جذاب آن دور از ذهن می ‌اشد و عکاسی در این مراسم جلوه جذابی را ایجاد خواهد کرد.

-به مرور تمامی مقاطع تحصیلی و دوران دانشگاهی نیز سپری می‌شوند و تها چیزی که می‌تواند با شما باقی بماند، همین ثبت تصاویر جذاب این جشن است.

-پس از مدتی که از فارغ التحصیلی شما بگذرد؛ با مرور تصاویر و یا افراد و دوستانی که در آن زمان همراه شما بوده‌اند، احساس شادی و مرور خاطرات قدیمی در فرد غلیان پیدا خواهد کرد.

عکس فارغ التحصیلی در آتلیه

بسیاری ترجیح می‌دهند به جای ثبت تصایر فارغ التحصیلی خود در جشن‌ها و مراسم و حتی در مراکز آموزش مربوطه، با پوشیدن لباس مخصوص در آتلیه به ثبت تصاویر بپردازند.

ثبت تصاویر در آتلیه مزایای خاص خود را دارد و می‌توان از بک گراندهای ویژه و مطابق با خواسته مشتری در آن استفاده کرد.

از طرف دیگر عکس فارغ التحصیلی در آتلیه با تنظیم صحیح نورپردازی می‌توان از چنین عکس‌هایی در فضای مجازی نیز استفاده کرد و این تصاویر جذاب را با دیگران به اشتراک بگذارید.

عکس فارغ التحصیلی بدون چهره

عکس‌های فارغ التحصیلی را می‌توان با ژست‌های بسیاری به ثبت رسانید و این موضوع تا اندازه زیادی به خلاقیت عکاس و همچنین نظر مشتری بستگی دارد.

از جمله ژست‌هایی که برای عکاسی فارغ التحصیلی بدون ثبت چهره می‌توان اشاره کرد، با انداختن کلاه مخصوص به سمت آسمان به صورت گروهی ذکر کرد.

همچنین با قرار دادن مدرک نهایی فارغ التحصیلی در دستان و اشاره به دور دست‌ها می‌تواند علاوه بر جذابیت بصری افق دید آینده شما را ترسیم نماید.

از این دست ژست‌ها و سوژه‌ها برای ثبت تصاویر فارغ التحصیلی خود غافل نگردید.

مزایای گرفتن عکس در آتلیه عکاسی

  • یکی از مهم ترین مزیت هایی که گرفتن عکس فارغ التحصیلی در آتلیه عکاسی برایتان به همراه دارد، فراهم بودن فضایی بسیار مناسب برای این امر است. معمولا در آتلیه های عکاسی می توان نور، دکور، فضا و سایر موارد را به خوبی تحت کنترل داشت و به همین دلیل گرفتن عکس هایی که کیفیت بالایی دارند اصلا کار سختی نبوده و تصاویری کاملا متفاوت و ویژه از فارغ التحصیلی تان در اختیار خواهید داشت.
  • از دیگر مزایایی که رفتن به آتلیه عکاسی می تواند برایتان داشته باشد، در اختیار قرار دادن لباس است. معمولا آتلیه هایی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کرده لباس هایی بسیار شیک و زیبا از فارغ التحصیلی در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید با پوشیدن آنها عکسی بی نهایت خارق العاده داشته باشید و هر زمان که به آن نگاه می کنید طعم شیرین دوران تحصیلتان را به یاد آورید.
  • گرفتن عکس های دسته جمعی هنر خاصی نیاز دارد. اینکه تمام افراد با نظم و ترتیب در کنار هم قرار بگیرند، یکی از جمله هنرها و مهارت هایی است که عکاسان حرفه ای حاضر در آتلیه ها می توانند برای شما فراهم کنند. اگر شما و دوستانتان قصد دارید به اتفاق هم یک عکس دسته جمعی داشته باشید، بهتر است به آتلیه های عکاسی مراجعه کنید.
  • در اختیار داشتن دوربین هایی که بسیار حرفه ای بوده و می توانند عکسی با کیفیت و وضوح بسیار بالا از سوژه خود بگیرند یکی از جمله امکاناتی است که در آتلیه ها فراهم است. برای ثبت لحظه هایی که ارزش معنوی زیادی برای شما دارند بهترین راهکار مراجعه به آتلیه های عکاسی حرفه ای است.
  • در اکثر اوقات فرد دانشجو پس از ثبت عکس از استودیو عکاسی درخواست دارد تا تصاویرشان را بر روی تخته شاسی ثبت نمایند به همین خاطر پیشنهاد می کنیم به عنوان چاپ عکس روی تخته شاسی مراجعه نمایید.

در آتلیه عکاسی فارغ التحصیلی چه خدماتی ارائه می شود؟

از جمله خدماتی که توسط آتلیه ها برای عکس های فارغ التحصیلی ارائه می شود، ایده پردازی است. هنگامی که قرار است یک عکس گرفته شود مهم نیست که چند نفر در آن حضور دارند، ایده ایستادن در برابر لنز دوربین یکی از مهم ترین خدماتی است که عکاسان حرفه ای در آتلیه های عکس برداری آن را ارائه می کنند.

هر چه مدل حضور پیدا کردن شما در برابر دوربین متفاوت تر باشد، عکسی که در نهایت نیز شما مشاهده خواهید کرد قادر است خاص بودن و جذاب تر بودن خود را به رخ کسانی که عکس های غیر حرفه ای گرفته اند، بکشد.

طراحی و ویرایش عکس از دیگر خدماتی است که در آتلیه های مخصوص گرفتن عکس فارغ التحصیلی ارائه می شود. گاهی ممکن است یکی از جزئیات موجود در عکس، نیاز به ویرایش و روتوش داشته باشد.

آتلیه ها از فتوشاپ کاران متبحر استفاده می کنند تا در مواقع لزوم فن، هنر و خلاقیت خود را به کار گرفته و عکسی بدون ایراد و نقص در اختیار قرار دهند. بنابراین سعی کنید به آتلیه هایی مراجعه کنید که از وجود افراد متخصص استفاده می کنند.

داشتن لنزهای متفاوت برای گرفتن عکس های تک نفره و چند نفره نیز از دیگر امکانات ارائه شده توسط آتلیه های عکاسی برای عکس فارغ التحصیلی است. برای گرفتن عکس از افراد، لنزهای پرتره و زمانی که نور محیط کم باشد و کیفیت عکس کاهش پیدا کند از لنزهای که دیافراگم گسترده ای را فراهم می کنند، استفاده می شود.

خوش قول بودن و تحویل به موقع عکس ها از دیگر خدمات جانبی اما مهمی است که یک آتلیه حرفه ای عکس فارغ التحصیلی باید خود را به آن متعهد کند. اصولا خوش قول بودن در هر کاری می تواند باعث موفقیت آن کسب و کار شود.

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره ی ثبت عکس فارغ التحصیلی برای تان توضیح دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه ی کافی برای تان آموزنده و مفید واقع شده باشد برای ثبت تصویر می توانید با مراجعه کردن به قسمت آتلیه عکاسی هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

رأی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *