عکاسی از مواقع خاص در زندگی، یادآور لحظات خوش در زندگی خواهد بود. اما به منظور نگهداری بهتر عکس ها، نیازمند قاب عکسی با طرح های مختلف هستید. قاب عکس موجب محافظت از عکس شده و مانع از خرابی آن می شود. 

امروزه تنوع بالایی از قاب عکس به بازار عرضه شده است. بهره گیری از قاب عکس، موجب افزایش جلوه و زیبایی عکس می شود. قاب عکس ها از متریال های متنوعی ساخته شده که با توجه به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی برخی از جدید ترین مدل قاب عکس زیبا می پردازیم. 

جدیدترین مدل قاب عکس

راهنمای خرید قاب عکس 

پیش از معرفی جدید ترین مدل قاب عکس زیبا ابتدا به راهنمای خرید آن می پردازیم. هنگام خرید قاب عکس و انواع آن باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. با درنظر داشتن این موارد بهترین خرید را در قاب عکس تجربه خواهید کرد. 

قاب عکس ها با توجه به مدل و اندازه های خود دسته بندی می شوند. اما درصورت تمایل به افزایش جذابیت در هریک از بخش‌های خانه، قاب خود را باتوجه به محیط موردنظر تهیه کنید. برای مثال در اتاق خواب کودک از مدل های فانتزی استفاده کرده و جلوه آن را دو برابر کنید. 

درصورت تمایل به خرید قاب عکس، مدل های رومیزی نیز گزینه ای مناسب محسوب می شوند. هنگام استفاده از قاب عکس در محیط اداری، نمونه کوچک آن را خریداری کنید. در این شرایط به راحتی و بدون مشکلی قابلیت استفاده از آن را خواهید داشت. قاب عکس ها از تنوع بالایی برخوردار بوده که در ادامه به معرفی جدید ترین مدل قاب عکس زیبا می‌پردازیم. 

جدید ترین مدل قاب عکس زیبا 

همانطور که اشاره شد قاب عکس ها از تنوع بالایی در بازار برخوردار هستند. هریک از انواع قاب عکس برای محیط های متنوع مانند اداری، اتاق کودک و غیره مناسب است. در ادامه برخی از انواع جدیدترین مدل های قاب عکس سال 1400 را بیان می کنیم. 

قاب عکس فانتزی

قاب عکس های فانتزی اغلب با ظاهری خاص و فانتزی همراه با پیچیدگی های هندسی تولید می شوند. طراحی این قاب عکس ها، برای هر سبکی مناسب نخواهد بود. اغلب افراد از قاب عکس فانتزی در اتاق کودک خود استفاده می کنند. درصورت تمایل به خرید این مدل قاب عکس، به سایر المان های دکوراتیو توجه داشته باشید. 

قاب عکس چندتایی 

این قاب عکس اغلب جهت قراردادن چندین عکس استفاده می شود. برای مثال جهت نمایش پروسه بارداری تا به تولد نوزاد، قاب عکس های چندتایی مناسب ترین گزینه هستند. این قاب عکس ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و جلوه ای خاص به محیط می بخشند. از قاب عکس های چندتایی اغلب در اتاق خواب استفاده می شود. 

قاب عکس چندتایی

قاب عکس چندتایی در سایزهای متنوع به فروش می رسد. این مدل برای انواع عکس های کوچک و بزرگ، قاب های مخصوص آن ها را دارد. انتخاب هریک از مدل های قاب عکس چندتایی به سبک دکوراسیون و عکس موردنظر بستگی دارد. قاب عکس های چندتایی را با توجه به موارد زیر چیدمان کنید. 

  • چیدمان ردیفی 
  • چیدمان سنگفرشی 
  • چیدمان کلاج 
  • چیدمان دایره ای 
  • چیدمان بی نظم 

قاب عکس رومیزی 

جدید ترین مدل قاب عکس زیبا، شامل قاب عکس رومیزی نیز می شود. از این مدل قاب جهت قراردادن تصویر عزیزان خود بر روی میز کار یا کنسول استفاده کنید. در این شرایط همیشه حضور آن ها را در کنار خود حس خواهید کرد. این نوع از قاب عکس اغلب جهت نمایش خاطرات، موضوعات خانوادگی، مسافرت ها و جشن ها کاربرد دارد. 

 

قاب عکس دیواری 

از پرکاربردترین قاب عکس ها در میان نمونه های دیگر، “قاب عکس دیواری” است. امکان استفاده از این مدل قاب عکس در هر نقطه از منزل وجود دارد. از این مدل برای فریم بندی عکس های خانوادگی، مناظر عکاسی شده یا سایر قطعه های ارزشمند استفاده می شود. با این کار دیوار ناحیه مورد نظر را تزئین کرده و حالت سادگی و یکنواختی آن را برطرف می کنید. 

قاب عکس دیواری

قیمت انواع مدل های قاب عکس 

با توجه به تنوع بالای قاب عکس ها، قیمت های متنوعی برای آن ها بیان می شود. فاکتورهای متفاوتی نیز بر قیمت انواع قاب عکس تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه این مقاله برخی از فاکتورهای موثر بر قیمت جدید ترین مدل قاب عکس زیبا را بررسی خواهیم کرد. 

جنس

نخستین عامل موثر بر قیمت قاب عکس، “جنس” آن است. جنس قاب های عکس از چوب، فلزی، پلاستیک و غیره هستند. طبیعتا جنس های فلزی و چوبی در کنار جذابیت خود قیمت بالاتری خواهند داشت. به علاوه، این جنس ها مقاومت بالایی داشته و به راحتی دچار خرابی نمی شوند. 

مدل

مدل قاب عکس نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. برای مثال قاب عکس های چندتایی قیمت بالاتری نسبت به قاب عکس فانتزی دارند. زیرا تعداد قاب عکس در آن ها بالاتر خواهد بود. قاب عکس دیواری و رومیزی نیز قیمت مناسب تری خواهند داشت. 

قاب عکس های دست ساز 

عده ای از افراد انواع مدل های قاب عکس را به صورت دست ساز تهیه می کنند. مدل های دست ساز مستقیما به سفارش فرد ساخته می شوند. از همین جهت قیمت بالاتری نسبت به قاب عکس های موجود در بازار خواهد داشت. خرید قاب های عکس دست ساز چوبی را حتما امتحان کنید. 

قاب عکس های دست ساز 

تیم لنزو 

تیم لنزو ارائه دهنده انواع خدمات عکاسی به مشتریان عزیز است. این تیم با عکاسی از شما لحظات خوشی را رقم می زند. انتخاب لوکیشن های مناسب جهت عکاسی، ارائه ایده و ژست و غیره از جمله خدمات تیم لنزو است. با برخورداری از خدمات تیم لنزو عکاسی شما در بهترین حالت انجام خواهد شد. تیم لنزو همراه شما در ثبت لحظات دوره های مختلف در زندگی خواهد بود. 

جمع بندی نهایی 

جدید ترین مدل قاب عکس زیبا، با توجه به توضیحات فوق شامل موارد مختلفی می شود. استفاده از هریک از این قاب ها جلوه خاصی به محیط می بخشد. اما قاب انتخابی را حتما در فضای مناسب با آن قرار دهید. همچنین، به راهنمای خرید انواع قاب عکس نیز توجه داشته باشید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار گرفته باشد. 

رأی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *