روز تولد برای اکثر افراد بسیار هیجان انگیز است و ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد . روز تولد شما یک بار در سال اتفاق می افتد و قطعا شما می خواهید این روز با روزهای دیگر بسیار متفاوت باشد . برخی از افراد در این روز می خواهند صحنه هایی از خود ثبت کنند که برای همیشه یادآور این روز ویژه باشد ، برای همین به آتلیه عکس تولد می روند .

این عکس ها یا در آتلیه ها گرفته می شوند که ما ویژگی یک آتلیه مناسب این کار را به شما می گوییم ، یا در محیط بیرون گرفته می شوند . همچنین ما در این مطلب چند ایده برای گرفتن عکس های متفاوت و خاص تولد به شما ارائه خواهیم کرد.

ویژگی های یک آتلیه مناسب برای عکس تولد

  • اولین و مهم ترین ویژگی این است که باید دارای دکوراسیون و وسایل به روز باشند ، تا دست عکاس در گرفتن عکس های متنوع باز باشد .
  • آتلیه باید دارای وسایل نورپردازی حرفه ای و متناسب این کار باشد زیرا این عامل یکی از تاثیر گذار ترین عوامل بر روی کیفیت عکس می باشد .
  • دکور های آتلیه باید تنوع داشته باشند و برای هر سنی مناسب باشند . یعنی اگر یک کودک و یا یک فرد میانسال برای عکس تولد خود به آتلیه مراجعه کردند باید دکور مناسب برای هر دو آن ها وجود داشته باشد .
  • وجود عکاس خانم برای راحتی بیشتر بانوان
  • داشتن امکانات مناسب برای عکس برداری در محیط های باز مانند باغ ها و طبیعت و ویلا ها

در صورتی که به دنبال آتلیه عکاسی صنعتی در تهران می گردید می توانید با مراجعه کردن به قسمت مربوطه از امکانات موجود در آتلیه اطلاع یابید.

چند ایده خلاق برای عکس تولد

ایده هایی که در اینجا مطرح می کنیم به دو بخش تقسیم می شوند :

  • ایده هایی که می توانید در عکس های تک نفره خود استفاده کنید .
  • ایده هایی که در آن می توانید با دوستان و خانواده خود حاضر شوید و عکس بگیرید .

استفاده از تجهیزات

می توانید یک عکس با تجهیزات مخصوص تولد مانند کیک و شمع به صورت انفرادی داشته باشید و یا اینکه می توانید به جای یک پس زمینه ساده از خودتان به عنوان پس زمینه عکس استفاده کنید . این امر زیبایی و استایل بیشتری به تصویر می بخشد .

حباب ها

هیچ عکسی زیبا تر از یک فضا پوشیده از حباب هایی که شما ایجاد کرده اید نمی شود ، شما می توانید از دوستان خود در این عکس استفاده کنید .

همچنین می توانید از آن ها بخواهید تا حباب هایی که شما ایجاد می کنید را منفجر کنند تا صحنه ای زیبا خلق شود . تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سناریوی زیبا برای آن طراحی کنید .

سفر در پارک

اگر به فکر یک مکان عالی برای گرفتن عکس تولد خود هستید و هنوز تصمیم خود را نگرفته اید ، می توانید از پارک به روش خلاقانه ای استفاده کنید . البته منظور از پارک یک شهر بازی می باشد .

بادکنک ها

بادکنک برای جشن تولد بسیار مهم است و تقریبا مثل یک سنت در تولد می باشد . شما می توانید بادکنک ها را با لباس خود ست کنید . می توانید در آتلیه یا در فضای بیرون از این ایده استفاده کنید ، از بادکنک های پرشده با گاز هالوژن استفاده کنید و آن ها را به زمین وصل کنید .

گاهی اوقات برای اکثر مخاطبان پیش می آید که تقاضای ثبت تصاویرشان بر روی چوب دارند به همین خاطر می توانید برای اطلاع از قیمت چاپ عکس بر روی تخته شاسی به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

عکس تولد کودک

عکس همراه با بادکنک های سن

اینکه چند ساله هستید اهمیتی ندارد ، سن فقط یک عدد است . شما می توانید از بادکنک هایی که سن شما را نشان می دهند استفاده کنید و در پس زمینه خود از بادکنک های معمولی استفاده کنید .

تاج گل

به یاد بیاورید که زمانی مردم از این تاج ها استفاده می کردند و شما می توانید با این کار به آن زمان برگردید . شما می توانید از گل طبیعی که جلوه ویژه ای به شما می دهد یا حتی از گل مصنوعی برای این کار استفاده کنید .

عکس با خواهر و برادر

داشتن خواهر و برادر در کنار شما در عکس یک نعمت به حساب می آید و با گرفتن این عکس شما دو چیز را نشان می دهید ، اول این که شما به آن ها یادآوری می کنید که بزرگتر از آن ها هستید و دوم این که شما به قدری سریع در حال رشد هستید که آن ها را درک می کنید ( سعی کنید در این نوع عکس ها شادی خود را بروز دهید ).

گرفتن ژست خنده دار با دوستانتان

شما می توانید دوستان خود را جمع کنید و ردیفی از چهره های خنده دار تشکیل دهید . می توانید این ژست ها را تمرین کنید اما اگر به صورت بداهه باشد طبیعی تر است . مطمئن باشید که از عکس خود شگفت زده می شوید .

در آخر از شما بابت وقتی که برای خواندن این مطلب گذاشته اید کمال تشکر را داریم و امیدواریم که این مطلب شما را تا حد زیادی راهنمایی کرده باشد .

در این مطلب اطلاعات کاملی راجع به آتلیه عکاسی تولد در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید واقع شده باشد ، برای به ثبت رساندن تصاویرتان در روز تولد می توانید آتلیه عکاسی یعنی لنزو را انتخاب نمایید.

ممنون از رأی دهی شما کاربر عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *