عکاسی صنعتی شیرآلات و محصولات مشابه دارای پیچیدگی ها و نکات خاصی هستند که باید توجه ویژه ای به آن ها داشت.

عکاسی صنعتی و کسانی که قصد عکسبرداری از این محصولات را دارند با توجه به آگاهی از این موارد باید در زمینه عکسبرداری از این محصولات، انجام پروژه را بر اساس نظر و سلیقه مشتری و صنعتگر اجرا نمایند تا بهترین نتیجه ثبت شود.

در این شرایط همکاری و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های عکاس از جانب صنعتگر بسیار مهم می‌باشد.

عکاسی صنعتی شیرآلات که دارای طرح و رنگ های کروم، طلایی، براق و مات، رنگی هستند معمولا با پس زمینه های سفید رنگ انجام می شود.

عکس های شیرآلات که دارای پس زمینه سفید رنگ هستند مناسب استفاده در کاتالوگ، بروشور و استفاده در فضای مجازی هستند.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با عکاسی صنعتی شیرآلات را دارید می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اطلاعات در رابطه با عکاسی صنعتی شیرآلات

اطلاعات بیشتر در رابطه با عکاسی صنعتی شیرآلات

نمایش دقیق محصول در بهترین شرایط و مطابق با سلیقه و نظر مجموعه تحت قرارداد، به واسطه تهیه تصاویر کامل و حرفه ای، از ویژگی بارز عکاسان در زمینه عکاسی صنعتی می‌باشد.

 بر این اساس مشتری شما در قالب صنعتگر، می‌تواند به واسطه تصاویری که شما عکسبرداری کرده اید، توانمندی‌ها و قابلیت‌های محصولات تهیه شده را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه نماید و مخاطبان و مشتریان زیادی را برای محصولات خود جذب کند.

این تصاویر که مشخصات و ویژگی های محصول را به بهترین شکل به نمایش مخاطبان و مردم می گذارد در وب سایت ها، مجلات، بروشورها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

تصاویر ابزار‌ها و محصولات صنعتی ممکن است به خودی خود چندان چشم نواز نباشند و زیبایی خاصی را نداشته باشند، اما با استفاده از ترفند‌های اجرایی توسط عکاس در پروژه‌های عکاسی صنعتی مانند عکاسی صنعتی شیرآلات، این محصولات نیز دیدنی و چشم نواز خواهند شد. 

به همین منظور، این تصاویر می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب نمایند.

جهت مطالعه مقاله عکاسی از محصول برای اینستاگرام وارد سایت شوید.

نکات مهم در عکاسی صنعتی شیرآلات

نکات مهم در عکاسی صنعتی شیرآلات

با توجه به موارد و نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می شود شما می توانید در عکاسی از شیرآلات و موارد مشابه بهترین نتیجه را داشته باشید.

تکنیک چیدمان محصولات در عکاسی صنعتی شیرآلات

افرادی که قصد عکاسی از این نوع محصولات مانند شیرآلات را دارند باید درک کاملی از نحوه نوردهی و نحوه قرار دادن محصولات در بهترین حالت را داشته باشند تا بتوانند بهترین نتایج را در بر داشته باشند.

 شما باید بتوانید میزان روشنایی نور را به طور دقیق اندازه گیری کرده و از در دسترس بودن نور به طور معمول در مناطق صنعتی استفاده کنید.

 این نکته  مهم است، زیرا شما با نور محیطی روبرو می‌شوید که اغلب اوقات تنوع کنتراست را بیش از سنسور تصویر دیجیتال یا فیلم شما ایجاد می‌کند.

تمیز کردن شیرآلات قبل از عکاسی

قبل از عکسبرداری از این نوع محصولات که کثیفی ها و ناخالصی ها بر روی آن ها به صورت واضح مشخص است باید این محصولات را تمیز کنید وهرگونه کثیفی و مواردی که می‌تواند در تهیه تصویر‌های مناسب و جذاب شیرآلات بهداشتی ممانعت به وجود آورد را رفع و پاک نمایند؛  تا هیچ علامت روغن و یا چربی وجود نداشته باشد.

استفاده از سه پایه در عکاسی از شیرآلات

همراه داشتن سه پایه برای جنین پروژه‌هایی ضروری و الزامی می باشد.  اگر سه پایه وجود ندارد، مطمئن شوید که دوربین را روی سطحی قرار میدهید که در آن جابجا نمی‌شود و هیچ لرزش برای دوربین وجود نخواهد داشت.

 این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت  است زیرا بسیاری از شیرآلات بهداشتی دارای شرایط ظریف و ویژه‌ای هستند که حتی یک دوربین اگر مقدار کمی نیز کج باشد آن‌ها را به گونه‌ای عجیب و غریب نمایان خواهد نمود.

کیفیت و نحوه گرفتن عکس از شیرآلات

می‌توانید با استفاده از سرعت شاتر، شرایط آهسته بودن و یا حرکات محیط را مدیریت و به وفق سلیقه خود تنظیم نمایید. می‌توانید با تنظیم نور و یا تار کردن بخشی از محیط، به خلق تصاویر رویایی بپردازید.

 در صورت وجود سایه بر روی تصویر یا اطراف آن، می‌توانید از بازتابنده‌ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنید. سه پایه برای ثابت نگه داشتن دوربین بسیار ضروری است.

سخن آخر

هر مقدار که طلاعات و تجربه عکاسان صنعتی در زمینه کاری که انجام می‌دهند بیشتر باشد خروجی کار آن‌ها نیز، حرفه‌ای‌تر و بهتر خواهد شد. 

به همین منظور با توجه به اینکه محصولات شیرآلات بهداشتی از جمله محصولات ظریف و دارای شرایط خاص می‌باشد نیاز است از عکاسان حرفه‌ای و با تجربه به جهت عکاسی صنعتی استفاده شود.

 در این امور داشتن ابزار آلات تجهیزات پیشرفته عکاسی بر اساس امکانات روز دنیا به علاوه وجود فضای مناسب و کافی موارد مهم نیست که در به دست آوردن ماهیت یک عکاس تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

 

رأی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *